
0
Є відповідь
тяганина з відновленням сім-карти по причині "красівості" номера
Добрий день! Скажіть, будь ласка, яка юридична підстава поділу клієнтів на власників "красивих" і "звичайних" номерів ("красивість" номеру визначається волюнтаристским рішенням оператора кол-центру або робітника сервісного центру), і надання або ненадання послуг за цією ознакою? Чи свідомий МТС того, що така політика є дискримінаційною?
Моє замовлення щодо відновлення сім-карти вчора було затримано з мотивацією "у вас красівий номер, ми маємо перевірити, чи ви не вкрали його" (сім-карта, якою я користуюся ще з часів Sim-sim, була пошкоджена при обрізанні). Спочатку працівники обіцяли виконати послугу дуже швидко, "на місці". Коли ж чули, що номер містить послідовність "99-66", змінювалися в обличчі і заявляли, що така карта може відновлюватися аж до тижня. Врешті, оператори кол-центру і працівники сервісного салону обіцяли виконати послугу протягом доби. Ближче до кінця терміну я зверталася в декілька спеціалізованих центрів в Черкасах (де перебувала в гостях) і в Києві (вдома), але система не давала дозволу відновити карту. Працівники неодноразово заявляли, що у мене "красівий" номер, тож вони не можуть мені допомогти, "система не доволяє". Через приблизно 26 годин після замовлення я дізналася, що первинний оператор буцімто невірно записала мої контактні дані (резервний телефон), і це якимось чином перешкодило активації сім-карти (яка мала бути видана за паспортом, але ж ніяк не за номером контактного телефона!). Звичайно я терпляче ставлюся до людських слабкостей, але ця історія починає скидатися на шахрайство з боку МТС.
Я є клієнтом МТС приблизно с 2001 року. Номер телефону, про який мова, є моїм робочим, і його втрата ускладить професійне життя. Неприємно вражена таким "сервісом" і активно придивляюся до інших операторів - вперше за ці роки! Сподіваюся, не доведеться змінювати номер, але тільки за умови зміни підходу до людей.
Моє замовлення щодо відновлення сім-карти вчора було затримано з мотивацією "у вас красівий номер, ми маємо перевірити, чи ви не вкрали його" (сім-карта, якою я користуюся ще з часів Sim-sim, була пошкоджена при обрізанні). Спочатку працівники обіцяли виконати послугу дуже швидко, "на місці". Коли ж чули, що номер містить послідовність "99-66", змінювалися в обличчі і заявляли, що така карта може відновлюватися аж до тижня. Врешті, оператори кол-центру і працівники сервісного салону обіцяли виконати послугу протягом доби. Ближче до кінця терміну я зверталася в декілька спеціалізованих центрів в Черкасах (де перебувала в гостях) і в Києві (вдома), але система не давала дозволу відновити карту. Працівники неодноразово заявляли, що у мене "красівий" номер, тож вони не можуть мені допомогти, "система не доволяє". Через приблизно 26 годин після замовлення я дізналася, що первинний оператор буцімто невірно записала мої контактні дані (резервний телефон), і це якимось чином перешкодило активації сім-карти (яка мала бути видана за паспортом, але ж ніяк не за номером контактного телефона!). Звичайно я терпляче ставлюся до людських слабкостей, але ця історія починає скидатися на шахрайство з боку МТС.
Я є клієнтом МТС приблизно с 2001 року. Номер телефону, про який мова, є моїм робочим, і його втрата ускладить професійне життя. Неприємно вражена таким "сервісом" і активно придивляюся до інших операторів - вперше за ці роки! Сподіваюся, не доведеться змінювати номер, але тільки за умови зміни підходу до людей.
Служба підтримки клієнтів працює на UserEcho
Нам надзвичайно прикро, що Вам довелося звертатися до нас з такого приводу. Ми намагаємося, щоб усі наші послуги і процедури були зручними для абонента. Якщо Ваша SIM-карта була пошкодженою ми готові йти Вам назустріч, допомагаючи її відновити. Нажаль, можливі ситуації, коли хтось бажає присвоїти собі чужий номер телефону, особливо якщо він складається зі зручних цифр. Наші дії в жодному випадку не є проявом дискримінації, вони направлені виключно на забезпечення Ваших інтересів. Для цього ми намагаємося однозначно переконатися, що абонент який проводить заміну, є власником номеру. Сподіваємося що Ваша ситуація вже вирішена і надані пояснення сприятимуть взаєморозумінню та подальшій співпраці.
Приносимо вибачення за тривалий час очікування відповіді.
Можете розраховувати на нашу цілковиту підтримку і надалі.